Echt alles zit erin door de unieke combinatie van natuurlijke ingrediŽnten die buitengewoon hoge percentages aan goede voedingsstoffen bevatten.

Granaatappel

Een belangrijke bron van antioxidanten en vitamine B11.

Cranberries

Zitten boordevol met antioxidanten en vitamine C.

Wortel

Veel vitamines A, B1, B3 en B6 en kalium

Frambozen

Je zou bijna zeggen wat zit er niet in? Vezels antioxidanten, vitamines B1, B2, B6, B11 en C en, heel belangrijk, ijzer

Zwarte bessen

Zijn rijk aan antioxidanten, vitamines A en C en de mineralen kalium, magnesium en ijzer.

Vislever- en lijnzaadolie

Je proeft het niet maar het zit er wel in en is heel belangrijk voor vitamines D en E en omega 3 vetzuren.

Rode druiven

Zijn behoorlijk rijk aan antioxidanten.

Tarwekiemen

Deze kleine kiemen zorgen voor vezels, eiwitten, omega 3 vetzuren, vitamines B1, B2, B3 en B6 en kalium

Daarnaast hebben we ook magere kwark en magere melk tegevoegd voor de nodige eiwitten en calcium, de vitamine B2 en B12 en fosfor, selenium en zink

Wat betekent Pascalisatie?

Pascaliseren is een manier van conserveren op lage temperatuur met waterdruk om de houdbaarheid van verse voed- ingsmiddelen fors te verlengen. Met als extra voordeel dat de oorspronkelijke smaak, kleur en voedingswaarde behouden blijven.

kijk voor meer info op:

www.pascalisatie.nl